Thursday, April 26, 2012

Borsada Köpek Balığı Tekniği Yazarı Sahtekarmı İŞTE CEVABI



Meraba arkadaşlar bu yazımızda borsaya ilgi duyan kişilere hitap ederek son zamanlarda gündemde olan Borsada KöpekBalığı Tekniği kitabı nedir, hakkında gibi konulara değinmek istiyorum. Bu yazımızı sonuna kadar okumanız sizin menfaatinize olacaktır. Onun için yazımızı sonuna kadar okumanızı tavsiye edeyoruz. Hadi başlayalım!


Borsada KöpekBalığı Tekniği Nedir

Borsada Köpekbalığı tekniği nereden almanız, nereden satmanız gerektiğini dürbün gibi gösteren bir teknik olarak bahsediliyor resmi sitesinde. Köpekbalığı tekniği plus diye birşey var inceledim. en az köpekbalığı tekniği kadar etkili bir yöntem daha anlatılıyor. Altın Liste ise ücretsiz olarak verilen bonuslardan biri. Altın liste ise her hafta başında tekniğe göre hangi senet al vermiş 1. 2. 3. 4. hedeflerinin yazıldığı ve hedeflerine çok yüksek bir oranda gidebilen bir liste. Hiç tekniğe bakmasanız altın listedeki senetlerden birini alsanız bile yine borsada para kazanabilirsiniz. Ayrıca kısa, orta ve uzun vadede senedin hareketlerini tahmin eden ve %300 gibi kar marjına dahi ulaşabileceğiniz bir teknik olarak adlandırabiliriz. Tekniği İncelemek İçin Tıkla



Borsada KöpekBalığı Tekniği Gerçekten Para Kazandırırmı?

Arkadaşlar şöyle düşünün. televizyonda, gazetede yada internette size faydalı olabilecek ilginizi çeken bir şey gördünüz ilk ne yaparsınız google da arama yaparsınız değilmi? bu ürünü daha önce kimler aldı, memnun kaldılar mı? yorumları neler bunların hepsini incelersiniz. Olumlu yorumları okuduğunuzda diyeceksinizki bu teknikle bende para kazanabilirim. 





Borsada KöpekBalığı Tekniği Pdf

KöpekBalığı Tekniği Kitabı E-book yani E-kitap formatında alabilirsiniz. Acrobat reader olan her bilgisayarda açabilirsiniz. Kitapta tekniği açık açık anlatan çok sayıda resimli anlatım olması ve anlamadığınız yerleri kitabın yazarından soru cevap şeklinde sorabilmeniz beğendiğim avantajlardan biri.



Borsada KöpekBalığı Tekniği Borsa Yorumları

KöpekBalığı Tekniği resmi sitesini uzun zamandır inceliyorum ve sürekli yeni yorumlar ekleniyor. kimisi diyorki “neden bu tekniği yayınladığınız süper işliyor kendinize saklasaydınız?” yazar diyor ki “bencil olmamak lazım.” Başkası bir yorum yazmış “programınız karanlık gecede el feneri gibi.. artık önümü ardımı sayenizde görebiliyorum” Ben tam sayamadım ama 50 den fazla yorum var ve hep yeni yorumlar gelmeye devam ediyor. Yorumların çoğu olumlu bu yorumlarıda ürünü satın alanların yazdığından adım gibi eminim. Mutlaka incelemenizi önerdiğim Borsada KöpekBalığı Tekniği ile borsada nasıl para kazanabilirim sorusuna son vereceğinizden eminim.  Tekniği İncelemek İçin Tıkla



Borsada KöpekBalığı Tekniği Yazarı Hakkında Düşüncelerimiz

Resmi web sitesindeki ahmet ünverin videolu yorumları, sitedeki 10 larca yazılı yorumun olması bu tekniğin işlediğini gösterir. Uzun süredirde en popüler kitaplar arasında takip ettiğim bu tekniği herkese öneririm. Ayrıca kitabın yazarı ahmet ünvere de bu tekniği insanlarla paylaştığı ve kendine saklamadığı içinde teşekkür ederiz.



Son Sözlerim

Arkadaşlar Türkiyede borsada para kazandırdığını iddia eden birkaç yöntem buldum ama bunları çok fahiş fiyatlara satıyorlar. Sanırsınızki holding patronu alacak bu tekniği, 2 bin liraya borsada teknik satan bir site gördüm Merak etmeyin köpekbalığı tekniği değil bu teknik hakkında sadece bir kaç grafik eklemiş ve istediği paraya bakın. Şimdi burada isim vermek istemiyorum zaten ilk defa gördüm ürünüde, ama dünyanın 8. harikasıda olsa bu kadar para istenilmez. İlgilenen arkadaşlarda ÜRÜNÜN SİTESİNE GİDEBİLİR !




7 yorum:

Semih Soylu said...

Sahtekar diyenler ürünü kullanmayan veya kullanıpda bişeyi beceremeyen kişiler..suçu ürünün yazarında buluyorlar.

Bekir Güncan said...

aynen katılıyorum öyle yorum atan kişiler var uyuz oluyorum onlara işleri güçleri yalan dolan

erkal said...

admin görüşelimle seninle

Unknown said...

tamam hocam görüşelim iletişimden ulaş bana

erkal said...

Arkadaşlar adminle konustum. Ürünün satışında ortaklık için ve birazda toplam satışı sordum
ona göre alıcaktım. Rakam beni tatmin etti admin arkadaşın izniyle söylüyorum. Bu yıl 3.660 kişi almış bu ürünü ben gayet tatmin oldum işin gerceği gerisi size kalmış.

Mesut said...

Ben uzun süredir kullanıyorum gayet de iyi bir anlatımı var ben kazanıyorum. Ayrıca kazanamayan arkadaşlar kötülemek amaclı yazılar yazmasın ne kadar da kötüleseniz de boşa o sizin beceriksizliğiniz.

Emir Kerem said...

ürün cok cok cokkk iyi gerçekten hakkını verdi yaa gecen ayın başlarında aldım borsada köpekbalığı tekniğini taktikleri gayet iyi cok başarılı cok teşekkür ederim yaa