Thursday, March 29, 2012

Köpek Balıgı Teknigi Plus Versiyonu










Köpek Balığı Tekniği Plus Versiyonu Çıktı !


Borsada köpek balığı tekniğine gösterilen yoğun ilgi üzerine teknik biraz daha geliştirilerek yenilendi. Yeni teknik ile trend değişimleri analizlerinde kusursuz al, sat sinyali vermekte. 
Köpek balığı tekniği’nde trend değişirken zamanlamayı önceden gösteren teknik geliştirilerek, “Plus” ismiyle yeni bir eklenti olarak sunuluyor. 


Köpekbalığı tekniği + Plus kısaca şöyle tanımlayabiliriz;
Senet yükselmeden hemen bir önceki seansı bildiriyor. Bu zaman dilimi genellikle tüm hisseler için bu şekilde olmakla birlikte, bu uyarının ardından çıkış devam etmektedir. Yine aynı uyarı sinyali ile sat zamanında size haber veriyor. 


Borsada köpek balığı tekniği, plus eklentisiyle daha ileri bir seviyeye taşınmıştır. Ayrıca ürün yazarı Ahmet Bey altın liste adı altında süper bir bonus veriyor.


Her hafta cumartesi günü yapılan özel analizlerini isteyen müşterilerine pazar yada pazartesi günü msn yada mail yoluyla ulaştırıyor.
Altın listede neler var derseniz 
Kısa ve orta zamanda al veren senetler 
Kısa ve orta zamanda birinci hedef, ikinci hedef, üçüncü hedef ulaşabileceği noktalarla birlikte hazırlanmış süper bir analiz. Kısaca sizlere hazır balık vermekte.


Detaylı bilgi için buradan tekniğin yazarı Ahmet Ünver ile iletişime geçebilirsiniz. 


Not: Daha önce kitabı satın alanlara plus eklentisi ücretsiz olarak gönderiliyor. Bu kullanıcılar sitenin iletişim bölümünden talepte bulunarak plus güncellemesini isteyebilirler. Borsada köpek balığı tekniği kitabını indirmek için tıklayın !

28 yorum:

Mehmet said...

Daha önce bu seti aldığım için şimdi güncellemek istiyorum. Şuana kadar işler yolunda, gayet iyi işliyo, umut ediyorum bir aksilik çıkmaz. Setin yazarı Ahmet beylede görüştüm bu ay sonu bir güncelleme daha gelicekmiş duruma göre dedi : )

BERKCAN said...

TEŞEKKÜR EDERİM BİLGİLER İÇİN DAHA ÖNCE DE DENEMİŞTİM İŞE YARAMIŞTI UZUN Bİ ARADAN SONRA BİR KEZ DAHA OKUDUM YİNE YARADI PARASINI HAK ETTİ.

Unknown said...

berkcan bey ürün sahibiyle irtibat kurdunuzmu hiç ?

BERKCAN said...

EVET kurdum Ahmet bey le muhabbetim oldu sağolsun yardımı dokundu

Unknown said...

anladım herhangi bir sıkıntınız olursa cekinmeyin irtibat için zaten çok cana yakın kendisi yardımı kesin vardır.

BERKCAN said...

bugun güncellemesi olucakmış. Gece yarısı bekliyorum : )

serhat said...

15 dk önce başladı dostum ürün bende aldım hoş 4 gün oldu ufak ufak kaptım bişeyler şansıma 4 gün sonra da güncelleştirme oldu :D

bedo said...

ya hocam ürünü alsam mı almasam mı ? ne kadar süre de kaparım bişeyler bak ben sıfır bilgiyle başlıcam hee ona göre

serhat said...

hocam bende senin gibiydim işin acıkcası korkuyodum o kadar para versem değermi diye deydi yani sıfır bilgili olman fark etmez hergün biraz biraz kapıyorsun zaten kazanmama imkanın yok aptal değilsen

fikret said...

açıkcası köpekbalığı tekniğini çok faydalandım, küçük yatırımcılara kesinlikle ama kesinlik tavsiyemdir.

selim said...

borsaya bu kitapla başladım desem doğrudur.

bedo said...

İçim hiç rahat değil aslında hocam bu ürünü alsam değmesse verdiğim paraya ..para kolay kazanılmıyo diliyorsunuz dimi ?

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

-Rahat olsun ürünün kullanıcı kitlesi cok hertürlü sorunu derdini anlamadığın bir noktayı danısabilirsin hocamıza.

-Dediğin kelimeye katılıyorum para kolay kazanılmıyor ama ürünü alınca zaten anlıcaksın ki iyiki almışım diye,

-Borsaya sıfır bilgiyle girmek yada bu set ile başlamak daha iyi en azından yol göstericek bir eğitmen tarafından özel dersleri ile yön vericek buda sana ve bütcene erken bir zamanda kar yaptırıcaktır. Unutma zaman nakittir.

-Bu ürünü almadan bişey ler yapabilirsin internetten ama buradaki bilgileri toplaman 1 yılı aşkın bir süre alır. Zamanın her dakikası para . Bu ürün içindeki bilgiler sana 1 ay gibi kısa sürede erken kazançını sabitlemeni sağlar. Umarım yardımcı olmusumdur. Bu konu hakkında. İyi günler dilerim.

bedo said...

anladım haklısınız galiba ya, ben küçük yatırımla kazançımı büyültmek istiyorum anlaşılan bu ürünü alıcam yarın büyük ihtimal :)

emre said...

ürünü havale işlemi ile alabiliyormuyuz ?

Unknown said...

Evet emre bey ürünün sitesine girip havale işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

OUZ said...

Denemeye değer hafta sonu alıyorum hocam ..

eşref said...

ürün gayet başarılı ..

Unknown said...

Webmaster danmı geldin ? Oradan gelen buraya cok oluyor.

eşref said...

evet nerden bildiniz :D

Unknown said...

İçime doğdu dostum :D
ürün aldın ya buradn ıp görünüyor :D ama hangisi sensin bilemem :D yüzlerce kişi var :D ürün sahibi

Tarık AYAZ said...

Merhaba ürün hakkında aslında fazla söylenicek bir şey yok çünki nisan ortasında aldım şuana kadar iyi bir kazaç elde ettim biraz biraz eksiklerim var halenn onuda zamanla atlatırım diye dşünüyorum. Ürünü yine bu sayfadan yönlenerek aldım teşekkür ederim. Sağolun

Unknown said...

rica ederim hocam.. memnun kaldıysanız ne mutlu baza.. iyi kazançlar dilerim..

Soykan said...

havale yaptım onaylanır onaylanmaz denicem

Unknown said...

konya ya gidiyor galiba ürünn :D
hayırlı olsun hocam !

bekir said...

ürün kullanalı 3 aya yakın oldu gayet işe y aradı memnunum ve ilk kazancımıda onun sayesinde aldım.

cemre said...

MERHABA ÜRÜNÜ BUGUN ALDIM SİZİN SİTENİZ TARAFINDAN COK TEŞEKKÜR EDERİM. ÜRÜN DETAYLI BİR ŞEKİLDE BİLGİ VERMİŞ..ALDIKDAN SONRA HEMEN GÖZ ATTIM.. TEŞEKKÜRLER..